طراحی و بازسازی | tarahivabazsazi

طراحی و بازسازی | طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی منزل و طراحی دکوراسیون آشپزخانه

طراحی و بازسازی | tarahivabazsazi

طراحی و بازسازی | طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی منزل و طراحی دکوراسیون آشپزخانه

ساخت ویلا در تهران

هزینه مصالح برای ساخت ویلا

هزینه مصالح برای ساخت وبلا بین ۴۰٪ تا ۵۰٪ هزینه ساخت است. برای یک ویلای دو طبقه ۲۷۰ متر مربعی، مصالح ساختمانی حدود ۹۷۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان هزینه دارند. این هزینه‌ها شامل قاب بندی سازه، فونداسیون، سقف، جداره‌ها، درب داخلی و خارجی، پنجره‌ها، عایق‌کاری، دیوار خشک، نمای جداره‌ها، رنگ، کفپوش، برقی، لوله کشی و نورپردازی می‌شوند.

به طور متوسط ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای تهویه، ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای کابینت و ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای تجهیزات، اضافه کنید. هزینه های مصالح خام بسته به انتخاب شما، دوام در مدت طولانی، دوستدار محیط زیست بودن، هزینه‌های انرژی و هزینه‌های حمل و نقل متفاوت خواهد بود.

چه مواردی هزینه ساخت ویلا را افزایش میدهد؟

“هزینه مصالح و نیروی کار برای ساخت ویلا در شمال کشور به طور متوسط ​​حدود 75٪ قیمت نهایی خانه شما خواهد بود.”

اگر به دنبال برآورد قیمت برای ساختن ویلای خود هستید، دقت کنید قیمت‌هایی که ما در اینجا ذکر کردیم به طور متوسط ​​است. با توجه به دامنه انتخاب ها، این امکان وجود دارد که قیمت نهایی خانه شما بسته به منطقه و گزینه‌های اجرایی شما، تغییر کند. برخی از عوامل مهم در مورد هزینه ساخت ویلا در شمال عبارتند از:

زمین: علاوه بر هزینه زمین، هنگام شروع پروژه ، باید زمین را تراز کرده و برای ساخت و ساز طبق توپوگرافی کرت‌بندی کنید.

ابعاد: مساحت بیشتر برابر با هزینه های اجرایی بالاتر و حجم کار بیشتر است.

تعداد طبقات: هزینه طراحی، ساخت و ساز فضا‌های ویلای دو یا چند چند به هزینه کلی شما می‌افزاید.

استخرها، تراسها، نرده کشی و محوطه سازی: هزینه ساخت یک تراس، نصب استخر و ایجاد محوطه سازی می تواند شدیدا به هزینه‌های شما بیافزاید. همینطور هزینه دیوار کشی بستگی به انتخاب نوع آن دارد که ما قصد چیدن سنگ لاشه یا آجر داشته باشیم یا فنس و نرده فلزی را انتخاب می‌کنیم.

مصالح و اتصالات: کیفیت مصالح و اتصالات و یراق‌آلات بر بودجه کلی شما، تأثیر می گذارد. مثلا اضافه کردن کانتر های با جنس کورین یا کفپوش های چوبی با هزینه اضافی همراه است.

چگونه هزینه ساخت ویلا را کاهش دهیم؟

راه های زیادی برای کاهش هزینه ساخت ویلا وجود دارد . اگر بخواهیم روش های کاهش هزینه های ساخت ویلا را بگوییم میتوان آن ها را به دو دسته کاهش ساخت هزینه های ساخت و کاهش هزینه اجرا  تقسیم کنیم. جهت آشنایی با روش های کاهش هزینه ساخت ویلا به کمک طراحی میتوانید به مطلب زیر مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد