طراحی و بازسازی | tarahivabazsazi

طراحی و بازسازی | طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی منزل و طراحی دکوراسیون آشپزخانه

طراحی و بازسازی | tarahivabazsazi

طراحی و بازسازی | طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی منزل و طراحی دکوراسیون آشپزخانه

مراحل بازسازی ساختمان


زیرسازی در بازسازی ساختمان

مصالح ساختمانی از عمر مفیدی برخوردار هستند و به  همین دلیل اگر عمر سازه بالا باشد قبل از شروع بازسازی ساختمان باید ابتدا زیر سازی انجام شود. در زیرسازی ساختمان تمام لوله کشی ها، سیم کشی ها و به طور کلی تمام تجهیزاتی که در بخش داخلی بافت سازه به کار رفته اند تعویض و نوسازی میشوند.

نازک کاری در بازسازی ساختمان

اما در مرحله بعدی بازسازی ساختمان نوبت به نازک کاری میرسد که در این مرحله ممکن است به دو روش عمل شود. در روش اول تمام مراحل مطابق با سلیقه کارفرما پیش میرود و معمار نقشی در طراحی ندارد اما در روش دوم تمام مراحل کار به شرکت بازسازی ساختمان و معمار سپرده میشود که البته روش دوم نتیجه بهتری خواهد داشت.

شرکت بازسازی ساختمان و یا معماری که تا کنون چندین پروژه را انجام داده است نسبت به تجربه خود میتواند راه کار هایی را ارائه دهد که مطلابق با اصول بازسازی باشد اما کارفرما به دلیل عدم تجربه کافی نمیتواند روش های اصولی را به معمار پیشنهاد دهد.

در بخش نازک کاری که در واقع همان بخش سطحی داخل و خارج سازه در بازسازی ساختمان میباشد نسبت به کاربری ساختمان از تجهیزات و وسایل مختلفی استفاده میشود. حتما تا بحال گذرتان به ساختمان های تجاری و اداری زیادی افتاده است و متوجه شده اید که ساختار داخلی و خارجی این دسته از ساختمان ها به طور کلی با یک ساختمان مسکونی متفاوت است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد